Архівний відділ

Бориспільської райдержадміністрації

Київської області

a

Послуги

Перелік послуг:

             

1. Виконання запитів фізичних та юридичних осіб.

2. Надання документів для користування у читальному залі.

3. Надання документів для тимчасового користування юридичним особам, які передали зазначені документи на зберігання.

4. Виготовлення копій архівних документів.

5. Надання консультацій по телефону та на особистому прийомі.

6. Виконання запитів на інформацію відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».

 

 

 



Перелік запитів, що виконуються архівом:

1.Про землекористування (надання, вилучення, переоформлення, дозвіл на приватизацію тощо) юридичних та фізичних осіб.

2.Про надання дозволу на будівництво, перебудову будинків, господарських споруд тощо.

3.Про постановку на квартоблік, надання, оформлення права власності на житло (до 1986 року).

4.Про найменування (перейменування) вулиць, зміну нумерації будинків.

5.Про утворення, реорганізацію, ліквідацію, зміну назв установ, підприємств.

6.Про проведення паювання в КСП, затвердження списків пайовиків КСП.

7.Про обрання депутатом районної ради.

8.Інші.



Характеристика основних видів запитів:

Запити до відділу архівної справи та реєстраційних дій поділяються на:

 Соціально-правові

Тематичні

 

Соціально-правові запити стосуються надання необхідної для забезпечення (встановлення, відновлення) законних прав фізичних осіб інформації про:

- освіту та навчання;

- нагородження, присвоєння почесних звань;

- заробітну плату в установах, організаціях та підприємствах району;

- обрання депутатом районної ради;

- примусове вивезення до Німеччини та інших країн Європи у період Другої світової війни.

 

Тематичні запити стосуються надання інформації з певної проблеми, теми за визначений хронологічний період, встановлення або підтвердження фактів, подій, дат  про:

- про землекористування (надання, вилучення, переоформлення, дозвіл на приватизацію тощо) юридичних та фізичних осіб;

- про надання дозволу на будівництво, перебудову будинків, господарських споруд тощо;

- про постановку на квартоблік, надання, оформлення права власності на житло;

- про найменування (перейменування) вулиць, зміну нумерації будинків;

- про утворення, реорганізацію, ліквідацію, зміну назв установ, підприємств;

- про проведення паювання в КСП, затвердження списків пайовиків КСП;

- надання ксерокопій протоколів, рішень, розпоряджень тощо органів державної  влади та місцевого самоврядування тощо;

Запити виконуються безкоштовно. Термін виконання запитів – 30 днів з дня реєстрації запиту або заяви.




Інформація про консультації, що надаються:

Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» відповіді на запити надаються відділом архівної справи та реєстраційних дій протягом місяця, і в залежності від результатів пошуку – архівна довідка або негативна відповідь, якщо відповідних документів не виявлено.